Henrik Ellemo: allt är möjligt. Om ni fick elitlicens i somras när ni inte skulle ha fått en kansler ni nekas nu när ni myglat till balansräkningen så den ser snyggare ut. Nästan logiskt.
El Maco: Mig veterligen har vi följt de regler förbundet ställt upp. De verkar dock ändra dessa regler nu. Men i Sverige straffas man aldrig retroaktivt, eller hur?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...