1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1572579

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
DJ Hemp: Fy 17 vad jag är glad att du är här o styr upp mina känslor. Min värld har rasat..för tillfället.

Du o jag har inte alltid varit bästa vänner....men jag är tacksam för att du styr upp mina tankar.

Tack mannen! Jag menar det.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323

Hahl Bundy:

Det var roligt att höra. Ja, jag vet att vi har bråkat en del. Helt i onödan givetvis. Men nu har jag varit mentalt förberedd på den här skiten ganska så länge och tar därför inte degraderingen alltför hårt. Det är ju bara att inse att vi fan inte räcker till längre. Deppigt värre lik förbannat är det... : (


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...