Jag tror inte ett dugg på detta laget, men undrens tid kanske inte är förbi.
Jag tror inte heller på att Timrå Ik klarar sig undan en konkurs, men undrens tid kanske inte är förbi.
Jag tror på att Timrå Ik vinner imorgon men den enda chansen att stanna kvar i elitserien, är att undrens tid inte är förbi och Leksand inte klarar ekonomin samtidigt som Timrå Ik får låna på banken.
Skit skit och åter skit, men solen går upp imorgon också.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror inte ett dugg på detta laget, men undrens tid kanske inte är förbi.
Jag tror inte heller på att Timrå Ik klarar sig undan en konkurs, men undrens tid kanske inte är förbi.
Jag tror på att Timrå Ik vinner imorgon men den enda chansen att stanna kvar i elitserien, är att undrens tid inte är förbi och Leksand inte klarar ekonomin samtidigt som Timrå Ik får låna på banken.
Skit skit och åter skit, men solen går upp imorgon också.