Jag tror inte heller vi blir av med Elitlicensen, det kommer nämligen ordna sig, snackas vilt på byn och i övriga Leksandskretsar om att nån rik snubbe kommer lasta in stålar efter kvalserien. Dock bara rykte, mitt tips är att det är rullstolsmannen igen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
DJ Hemp:
Jag tror inte heller vi blir av med Elitlicensen, det kommer nämligen ordna sig, snackas vilt på byn och i övriga Leksandskretsar om att nån rik snubbe kommer lasta in stålar efter kvalserien. Dock bara rykte, mitt tips är att det är rullstolsmannen igen.