Timrå Icon: Med Investor som ägare så får nog Permobil börja hålla i pengarna och snåla. För Investors del handlar det om att höja värdet på bolaget så att man kan sälja det med en hyfsad vinst. Min gissning är att det tidigare familjeägda Timråbaserade företaget inom 5 år har utländska ägare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Timrå Icon: Med Investor som ägare så får nog Permobil börja hålla i pengarna och snåla. För Investors del handlar det om att höja värdet på bolaget så att man kan sälja det med en hyfsad vinst. Min gissning är att det tidigare familjeägda Timråbaserade företaget inom 5 år har utländska ägare.
Kvällens match, den vinner vi! Just do it!