1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615008 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1573291

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28

mikenomad:

Ja, särskilt nu de senaste åren och i synnerhet i dessa dagar. På 00-talet behövde man inga halmstrån. Det fixade sig ganska bra ändå. Tänk att vi hösten 2006 ledde Elitserien med ca tio poäng. Totalt överlägsna alla andra lag. Det var då ett vid den tiden nytt fenomen uppenbarade sig: Skadehelvetet. Som bara fortsatte. Den ena skadan efter den andra. Riku Hahls jävla handskada t ex. Ändå förtjänade vi att gå till semin den säsongen. Den bitterheten satt i länge...

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
Men kan daghelvetet ta slut nån gång och klockan bli 21.30-22! Fy fan vilken pina det här är...och vad jag längtar till ikväll. När vi vet. I bästa fall har man blodsmak och vittring. I värsta fall, och det är nog fan ändå bättre än det här, så är det över. Man kan sluta lägga energi mer på det här och släppa hockeyn till nästa år vid den här tiden ungefär.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer