Ja, ungefär så illa känns det. Och så färgas E.ON Arena blåvit. Ett hav av masar och annat löst folk partajar på borta stå. Fast de lär väl finnas lite överallt i arenan. Om inte Timråklacken ger sitt yttersta i kväll blir det som en bortamatch. Å andra sidan är det inte helt enkelt om vi hamnar i underläge. Fan vad vi skulle kunna få publiken med oss vid ett annat scenario...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
mikenomad:
Ja, ungefär så illa känns det. Och så färgas E.ON Arena blåvit. Ett hav av masar och annat löst folk partajar på borta stå. Fast de lär väl finnas lite överallt i arenan. Om inte Timråklacken ger sitt yttersta i kväll blir det som en bortamatch. Å andra sidan är det inte helt enkelt om vi hamnar i underläge. Fan vad vi skulle kunna få publiken med oss vid ett annat scenario...