Jo tack, det var inte alldeles ointressant. Han verkar tro att det går vägen, Salo. Inte så underligt egentligen. Man får hoppas att han följer med upp då, sett till hans goda statistik vid frånvaro...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
mattias - 74:
Jo tack, det var inte alldeles ointressant. Han verkar tro att det går vägen, Salo. Inte så underligt egentligen. Man får hoppas att han följer med upp då, sett till hans goda statistik vid frånvaro...