Och nu är det definitivt slut. Farväl elitserien! Farväl alla veka, rädda spelare. Farväl 34 miljoner.
Tyvärr lär det inte bli farväl till vare sig Monty eller Nubben. Starkt jobbat av den sistnämnde. 2 säsonger sen comebacken, 2 kvalserier, degradering.
Nu kämpar vi för att hänga oss kvar i Allsvenskan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Farväl elitserien! Farväl alla veka, rädda spelare. Farväl 34 miljoner.
Tyvärr lär det inte bli farväl till vare sig Monty eller Nubben. Starkt jobbat av den sistnämnde. 2 säsonger sen comebacken, 2 kvalserier, degradering.
Nu kämpar vi för att hänga oss kvar i Allsvenskan.
Och, Timrå: att avsluta så här är pinsamt.