Bragd-Birger: Jaja, man har sett detta komma under en ganska lång tid om man ska va ärlig, finns ingen hockeykultur i Timrå, inte ens timråborna själva har ju gått på matcherna de senaste åren....
När det är så finns inget underlag för ett elitserielag.
Nä restarta med junisar och någras gamlingar och hitta tebaks till "vi mot dom" känslan. Därifrån ska vi bygga
Målsättning:Play-off om två år.
Over and out - nu ska jag kolla slutet på SAIK - LHC
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bragd-Birger: Jaja, man har sett detta komma under en ganska lång tid om man ska va ärlig, finns ingen hockeykultur i Timrå, inte ens timråborna själva har ju gått på matcherna de senaste åren....
När det är så finns inget underlag för ett elitserielag.
Nä restarta med junisar och någras gamlingar och hitta tebaks till "vi mot dom" känslan. Därifrån ska vi bygga
Målsättning:Play-off om två år.
Over and out - nu ska jag kolla slutet på SAIK - LHC