1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1573497

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
Snoop: Ni kommer att saknas av mig i alla fall.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
Carl Lejonkräk: Ja du är nog få som känner så tyvärr, man har fått känslan av att alla vill ha ut oss och nu är vi ute så, men jag tror på nåt vis att bra saker kommer ske för Timrå i framtiden jag måste tro det, nån gång måste nånting bra hända, visst låter man naiv men man älskar ju laget och vill att dom ska få framgång någon gång.

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
Äh, det här har inte riktigt sjunkit in ännu. 13 raka elitseriesäsonger sätter ju sina spår och så lätt ställer man inte om även om man hade det på känn. Men det blir väl spännande att för första gången spela i Allsvenskan, antar jag. Den serien fanns ju inte ens när vi gick upp. Ungefär som GIF Sundsvall och Superettan då det begav sig. Vore coolt med en bortaresa till Malmö Arena nästa säsong... Jobba på den, Supporterklubben! 

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer