DJ Hemp: Det känns naturligtvis sjukt tungt. Men inte så mycket på grund av Elitserieplatsen, utan mer för att vi är i en utförsbacke som man inte riktigt vet när den slutar. Hockeyunderhållningen och mina känslor för klubben är jag dock inte orolig över. Vi hade ärligt talat inte så mycket mer att ge i Elitserien den här sessionen. Så nu bryter vi ihop och börjar om.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
DJ Hemp: Det känns naturligtvis sjukt tungt. Men inte så mycket på grund av Elitserieplatsen, utan mer för att vi är i en utförsbacke som man inte riktigt vet när den slutar.
Hockeyunderhållningen och mina känslor för klubben är jag dock inte orolig över.
Vi hade ärligt talat inte så mycket mer att ge i Elitserien den här sessionen.
Så nu bryter vi ihop och börjar om.