Äh, det är lugnt. Er webby tog honom i örat. Och jag kan ju förstå att vissa blir skadeglada och reagerar på det där sättet också. Men jag besvarade honom så seriöst det bara gick. Bad om viss ödmjukhet dock i denna lite svåra stund...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Henrik Ellemo:
Äh, det är lugnt. Er webby tog honom i örat. Och jag kan ju förstå att vissa blir skadeglada och reagerar på det där sättet också. Men jag besvarade honom så seriöst det bara gick. Bad om viss ödmjukhet dock i denna lite svåra stund...