Det hör kanske inte riktigt hit men fy fan för utgången i SAIK - LHC också. Helt jävla sjukt orättvist. Unnar SAIK ett bättre öde. Men man ska inte tycka synd om de som har det bättre än vi...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det hör kanske inte riktigt hit men fy fan för utgången i SAIK - LHC också. Helt jävla sjukt orättvist. Unnar SAIK ett bättre öde. Men man ska inte tycka synd om de som har det bättre än vi...