Ja jävlar, i det avseendet tycks vi vara jävligt lika. Man har läst det mesta som har skrivits härinne men inte orkat skriva något själv. Det mesta är ju liksom redan skrivet av andra. Man kan inget tillföra...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Greven:
Ja jävlar, i det avseendet tycks vi vara jävligt lika. Man har läst det mesta som har skrivits härinne men inte orkat skriva något själv. Det mesta är ju liksom redan skrivet av andra. Man kan inget tillföra...