Okej, jag fattar att du har blivit lite av en legend härinne. Självklart kan du få avisera ditt utträde för en tid. Det är inte mer än rätt. En annan har ju ledsnat på den där 55-omgångarslunken för länge sedan. Det handlar naturligtvis också om att jag fått lida så mycket av alla brutala misslyckanden vad gäller GIF Sundsvall. Vilka jävla degraderingar. Så mycket värre än denna ärligt talat...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
mikenomad:
Okej, jag fattar att du har blivit lite av en legend härinne. Självklart kan du få avisera ditt utträde för en tid. Det är inte mer än rätt. En annan har ju ledsnat på den där 55-omgångarslunken för länge sedan. Det handlar naturligtvis också om att jag fått lida så mycket av alla brutala misslyckanden vad gäller GIF Sundsvall. Vilka jävla degraderingar. Så mycket värre än denna ärligt talat...