1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1573692

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28

Hahl Bundy:

Allvarligt talat så tror jag inte att en annan hinner vara med om det där guldet längre. Den chansen rök nog i samband med Svartvadets jävla mål i "sudden" i kvarten 2007. Tror inte att jag lever länge nog men givetvis kan jag tänka mig att Timrå IK vinner SM-guld tids nog. Då man sitter där i sin himmel...

Men det är klart att man vårdar sina minnen från de ändå rätt så gynnsamma åren väl. När vi krossade Luleå, LHC och MoDo som skit i kvartarna t ex. Samt när vi överraskade en mindre lyckad säsong och vann med siffror som 8-0 mot SAIK och 6-0 mot FBK. 2008/09? Helt i extas var det hur som helst. DiCasmirro. Hette han så? Det var på den tiden i alla fall...


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer