1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1577137

Sv: Silly Season 13/14

hubbenorlen:Alla ser vi på vårt sätt,och det har vi rätt att göra..

Summa av det hela enligt mig (prestation)

Forwards 10%

Backar    30%

Målvakter 60%

Det var som JAG ser det årets 100% elitseriekaka

Och det spelar ingen roll om vi har hållt "nollan" hela

serien,vi har inte gjort något framåt.. pga. bristen och avsaknaden av eget spel!

1p x 55 matcher=55p (inte gått endå)

                    Mvh/Ante


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 13/14
kraft: 30 procent av vad? Av sin egen kapacitet?  I så fall skulle ju våra backar vara superstjärnor i NHL om de spelade på 100 procent.
Det säger väl sig självt att ingen spelar på 10 procent av sin egen förmåga i Elitserien?
Då skulle de ju i princip inte slå en passning rätt. 

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer