1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1577145

Sv: Silly Season 13/14

hubbenorlen:I min bok är inte Jonte ,Friberg,Crippe,Rodhin,Nordgren,Murley mf. def spec.

men jag fattar och är lika besviken som dig,är ingen skribent heller för den delen,men skönt att få säga sin mening..

Vi får ta nya tag och ge gärnet,har varit i isstadion sen jag var 1 år och det tänker jag fortsätta med...men sååå less att det blev så här..

hänger ingen ,vill bara skrika ut hur fel det vart,och 100% tårtan står jag fast vid..

ps:Vi måste försöka få Hallin och Murley kvar,då har jag framtidstro../Ante


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 13/14

Vad tror ni om följande kedjor kommande säsong?

Niklas Nordgren - Andreas Molinder - Matt Murley

Per Hallin - Alexander Larsson - Anton Wedin

Ludvig Nilsson - Jeremy Boyce-Rotewall - Oscar Johansson

Emil Pettersson - Daniel Öhrn - Linus Werneman

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer