1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1577214

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Timrå Isstadion: Jo från och med nu vill jag väldigt gärna uppleva en kvalserie igen....Om den pekar uppåt ;-)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Greven: men man kan ju också tänka sig att Elitserien inför något som efterlysts länge av diverse tyckare: d v s att ettan i AS har en säker plats i ES. Jag hittar härmed på att det var så jag tänkte...

Sv: Timrå IK:s ekonomi

Så här strax efter degraderingen känner jag ingen större sorg över att behöva spela i Allsvenskan. Många nya och spännande motståndare väntar. Om det sedan visar sig att vi hamnar på den undre halvan efter ungefär halva serien så blir det förstås inte lika roligt, men i nuläget råder tillförsikt. Frågan är vad som händer med E.ON-bussarna? Jag befarar att det kommer att dras in på dessa...

Redigerad kommentar


Sv: Timrå IK:s ekonomi
Greven: hehe, ja exakt; inte alltid man har tur när man försöker tänka :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer