1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1577608

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Hälge: Det känns ju inte bra att en person som var med på mötet säger att klubben ligger "oerhört illa till". Den personen kan ju dra åt helvete. All negativ press och uppmärksamhet lär knappast göra banken mer benägen att hjälpa till. Så det känns ganska hopplöst just nu.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Till ALLA som får panik av hubbens länk, läs artikeln och säg vart konkursen är nära någonstans? för att inte kommunen vill bryta mot lagen? så om ALLT skiter sig så kan inte kommunen göra något...(Oj vilket jävla avslöjande, och vilket konkurshot) ja om ALLT skiter sig, inget har skitit sig än, han skrämmer och gör sensationsrubrik på senastionsrubrik! Han säger ju liksom att vi är nära konkurs för att kommunen röstat igenom att inte vara lagbrytare, varför blir det en konkurs av det. 

Titta även på vem som skrivit artikeln, gamla hederliga insider Rolf vars största dröm är att få vikariera på Uppdrag Granskning, samma man som använde HS och Supporterklubben som källa!  (se länk!) 


vågar inte ens tänka mig vem den hemliga källan är....Närmsta försupna uteliggaren som hittat ut i vårsolen eller?

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...