Jag gjorde denna sida för 2 veckor sedan ungefär, testpublicerar den nu på FB. Säg vad ni tycker alla, jag redigerar eller tar bort den om majoriteten tycker den är en dålig idé.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Smokey: OBS ALLA HS-läsare.
Jag gjorde denna sida för 2 veckor sedan ungefär, testpublicerar den nu på FB. Säg vad ni tycker alla, jag redigerar eller tar bort den om majoriteten tycker den är en dålig idé.
Är det en bra grej, sprid den som fan :-)