Personligen är jag bara less på detta konstanta tjat om ekonomin. Det står ju i princip samma sak varenda dag. Jag spyr på det hela. Varför kan inte media lugna sig och skriva/säga något om någon förändring sker, det vill säga om konkursen är ett faktum eller om det trots allt löser sig? Men jag är inte ett dugg orolig. Det blir som det blir. Hakuna matata. Det man inte kan påverka är det ingen idé att gå i taket för.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Personligen är jag bara less på detta konstanta tjat om ekonomin. Det står ju i princip samma sak varenda dag. Jag spyr på det hela. Varför kan inte media lugna sig och skriva/säga något om någon förändring sker, det vill säga om konkursen är ett faktum eller om det trots allt löser sig? Men jag är inte ett dugg orolig. Det blir som det blir. Hakuna matata. Det man inte kan påverka är det ingen idé att gå i taket för.