söder över: "löven gick väl aldrig i konka va? Dom blev väl räddade i sista stund men fick ingen elitlicens? Dom passade väl på att rensa rejält i leden och gjorde en" nystart""
Helt rätt, Björklöven tappade elitlicensen men räddades från konkurs. De tvångsnedflyttades till ettan och fick genom privata finansiärer hjälp att sanera ekonomin (detta hände 2010).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Helt rätt, Björklöven tappade elitlicensen men räddades från konkurs. De tvångsnedflyttades till ettan och fick genom privata finansiärer hjälp att sanera ekonomin (detta hände 2010).