1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1578059

Sv: Timrå IK:s ekonomi
mikenomad: Helt ärligt börjar det kännas ganska rökt.
Har vi inte grejat ett lån till veckan är nog trädgårds- samt Öl & Whiskeymässor det mest upphetsande vi får uppleva i Eon framöver.
Förbannade skit

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Timrå Icon: Med den hockey Timrå spelat säs. 11-12 och 12-13 så är det nog bättre med ÖL & Wiskey-mässor i EON -arena det ger alltid någåt ? Då får man iallafall %-en.

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Timrå Icon: Vi är fetrökta, bara att acceptera och gå vidare. Jag har redan ställt mig in på ett liv utan hockey, när Timrå dör så dör även mitt intresse för sporten. Kommer aldrig kunna följa den mer, smärtan och saknaden blir allt för stor. Tatueringen, i något omarbetad form, får leva kvar som ett minne av en svunnen tid.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer