Det som händer nu är otroligt pinsamt! Jag mår piss. Allt skit jag kastat på lif. Snacka om glashus demolering. Nu blir det paus i det här med hockey för att få distans. Jag ska in på komponent bas lära mig hur ett stort passagerar plan fungerar.
Och tj ce linkan o grabbarna vandrar iväg utan ansvar från det här? Fyyyyyyy faaaan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och tj ce linkan o grabbarna vandrar iväg utan ansvar från det här? Fyyyyyyy faaaan.