Jag bryr mig inte om hur andra sköter sin ekonomi faktiskt, snackade med rätt högt uppsatt idrottsledare här i Uppsala som sa att " Rotar man riktigt djupt i de flesta stora föreningar inom svensk hockey så hittar man garanterat nåt som inte är ok "
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
mikenomad:
Jag bryr mig inte om hur andra sköter sin ekonomi faktiskt, snackade med rätt högt uppsatt idrottsledare här i Uppsala som sa att " Rotar man riktigt djupt i de flesta stora föreningar inom svensk hockey så hittar man garanterat nåt som inte är ok "
Tyvärr är det nog så.
Redigerad kommentar