1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1578400

Sv: Timrå IK:s ekonomi

Snoop: Tydligen så verkar dom ju inte ännu ha lärt sig ett skvatt, när man går till en som har fodringar på 500.000 som skrivs av med 375.000kr och frågor om sponsring till en resa...

Sjukt var bara förnamnet.

Men jag lovar att inte störa er mera, för tydligen så är det ju som vanligt här inne på forumet. Jag förstår att det inte är så många kvar på detta forumet nu för tiden.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s ekonomi
RED DEVILS: Det är när man läser sånt som "supportrar" som du skriver man förstår varför Leksand anses ha Sveriges bästa supportrar och inte vi.

Sv: Timrå IK:s ekonomi
RED DEVILS: Men herregud vilken jävla crybaby du är. Gör som andra dramaqueens härinne, spela martyr och dra. Ja..Timrå IK är en patetiskt illa skött förening. Har iaf varit, framtiden får utvisa om det blivit bättring med det. Men allt det där vet vi ju redan, vad blir bättre av att ytterligare, som supporter(?), vomera över det? Det gör ju övriga Sverige jävligt bra åt oss, vore det inte trevligare om vi ägnade oss åt att försöka hitta nåt som liknar tillförsikt?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer