RED DEVILS: Finns en massa småföretagare som förlorat pengar och allt är lika olyckligt. Sen har väl Timrå köpt bussresor i femtio år och ska förhoppningsvis fortsätta med det. En av idéerna med en rekonstruktion är att föreningen ska leva vidare. Leverantörer torskar inte allt (som de skulle ha gjort om det blev konken) och får behålla en framtida kund. En del relationer kommer krascha ändå men vad tycker du är alternativet? Pinsamt, javisst, men det är en rätt öppen dörr att sparka in.
Som donator till spelarjakten har jag inga problem med hur den funkar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Som donator till spelarjakten har jag inga problem med hur den funkar.