Gorkyman: Jo han skulle överta Jontes va? Igår när en polare hämtade en annan polare på Buklanda kunde han svära på att det var Hlinka och Caslava som rökte cigarr med Nubben. De signerade enligt uppgift ett smlouva. Är det mågon som kan tjeckiska här...?
Gorkyman: en kompis såg hans klubbor på midlanda, samt vad som med tanke på hans längd kan ha varit gaborik. Alltså Warg och gaborik klara. Blir en bra andrakedja med Molinder!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer