pefr: Ja det kan nog stämma till en 2:a lina. Hörde att en ap-tät hockey intresserad rysk oligark vars mamma hade en lärare från Timrå gått in och köpt en hel 1:a lina åt oss. Tydligen är 500 mille småpengar för de där gossarna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hörde att en ap-tät hockey intresserad rysk oligark vars mamma hade en lärare från Timrå gått in och köpt en hel 1:a lina åt oss.
Tydligen är 500 mille småpengar för de där gossarna.
Är det silly så är det
Redigerad kommentar