ante08: advokaten har endå sagt från start att dom såklart kollat med majoriteten innan och dom kände sig säkra, deb där överklagan åker bort fortare ön Iconen hinner svepa en GT.
Edit: såg nu att det inte var in 75% avdragen utan om hela beslutet. Så ni behöver bara bry er om Iconens GT nu :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Edit: såg nu att det inte var in 75% avdragen utan om hela beslutet. Så ni behöver bara bry er om Iconens GT nu :)
Redigerad kommentar