1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1580547

Sv: Timrå IK:s ekonomi
hubbenorlen: Orkar inte rota reda på en gammal tevetablå från i våras med Rangers eller något annat team men ett pinfärskt exempel från en annan sport: New York Mets spelade hemma igår i en match som började klockan 13 på eftermiddagen lokal tid. Den kunde man se på New York-kanalen SNY vilket framgår av länken. Jag kollade delar av matchen på telefonen hemma i Sverige och då måste jag ha gps påslagen för att det ska funka - de kollar att jag inte är i New York Metro Area. Websändningen är alltså spärrad för att man ska titta på kabelteve iställe om man är i New Yorkområdet. Och den matchen var arenan halvfylld.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s ekonomi
El Maco: Aha...så det var anledningen. Trodde dom blockade tv-sändningar också.
Då har jag lärt mig något nytt. 

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer