El Maco: Haa! Vad mesigt! Nä då tror jag mer på att locka folk till arenorna med andra metoder. Idag krävs tyvärr mer än bara bra hockey för många. Det måste vara underhållning i paus et.c. Mat och snacks ska serveras på läktarna. Allt ska vara enkelt. Det måste bli ännu enklare att ta sig till srenan för den stora massan. Med bil är det ett skämt idag. Buss går väl hyfsat. Går inte det kan man ju alltid testa med grisfösare
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä då tror jag mer på att locka folk till arenorna med andra metoder.
Idag krävs tyvärr mer än bara bra hockey för många.
Det måste vara underhållning i paus et.c.
Mat och snacks ska serveras på läktarna. Allt ska vara enkelt.
Det måste bli ännu enklare att ta sig till srenan för den stora massan.
Med bil är det ett skämt idag. Buss går väl hyfsat.
Går inte det kan man ju alltid testa med grisfösare