1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1582209

Sv: Silly Season 13/14
Kan Zetterström vara något för Nubben att fiska upp? kostar ju inget... kanske funkar som en utfyllnadsspelare...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 13/14
TRL: jag tycker inte alls det vore en dum idé. Med reservation för lönekostnaden då, den lär väl tas från "spetsspelarbudgeten" i så fall... Han spelar säkert gärna i allsvenskan och kan han dessutom göra det utan att flytta så... Han skulle bidra med lite rutin och mognad och är en habil allsvensk spelare. Men- jag har tyckt att Timrå skulle plocka upp honom i flera år, men det verkar inte vara aktuellt. Vad det beror på vet jag inte. Visst- ingen glimrande spelare- men som utfyllnadsspelare med lokal förankring har jag sett och ser en roll för honom i Timrå.

Sv: Silly Season 13/14
TRL: Frågan är väl om vi är beredda att betala mer för honom än dem?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer