1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1582213

Sv: Silly Season 13/14
mikenomad: absolut. Just lauritzen slarvade man bort med häpnadsväckande slappa fingrar. Sedan skiftade fokus och lokala förmågor/hemvändare skulle in till varje pris. Jag undrar hur tex. Zetterström stått sig i konkurrensen mot crippe förra säsongen, till- får jag förutsätta- väsentligen lägre kostnad.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 13/14
pefr: Min teori är att han inte var "fin" nog när Nubbens omtalade fingerspitzgefühl fokuserade på superfinnar o dyl. Snacka om skönt och varmt medans man kissar men kallt och blött sen. Man kan konstatera så här i eftertankens kranka blekhet att det var en kort och dyrbar storhetstid man köpte sig med finnfemmor och andra legoknektar.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer