Timrå Icon: Det blev väl mycket av henne...väldigt mycket t.o.m ett tag. Typ 100-150 kg. Men i övrigt vet jag inte, dock minns jag att jag tyckte hon var het när serien gick. Hög milf-faktor på henne då.
mikenomad: Ja hon var liksom amerikanernas svar på Eva Fröling. Går det några av den där lite småmysiga typen av serier nu också...? Det märks att man zappar desperat på tv:n nu innan hockeyn drar igång
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer