1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 158334

Sv: Sänds det för lite sport i TV/radio?
ernie eagle: Personligen anser jag att det sänds för mycket sport i TV. Information overflow. Och inte är det direkt någon bredd heller. Tennis/Golf/Fotboll/Friidrott åsså lite hockey. Eurosport kan ha lite skumma grejer som Snooker också i och för sig. Förr kollade jag på wimbledonfinalen oavsett om det var någon svensk eller inte. Nu kan man se tennis sju dagar i veckan. Okej, en turnering är nummer ett, men än sen?

Sportnytt på vardagar och sportspegeln på söndagar. Hä räck för mig hä.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.