1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 158423

Sv: Sänds det för lite sport i TV/radio?
Bragd-Birger: Visst får dom lite tid, men visst har det blivit en ändring till det bättre?!
TIK-LIF på Canal+ i förrgår, MoDo-TIK om två veckor. Både på SVT-sporten och i lokalmedierna ser man intervjuer med Gunno.
Tiden Timrå får i "Hockeygnäll på lyran" räknar jag inte, det är för patetiskt för att få sändas ut i TV...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.