Är tveksam om det nu är puben i B-hallen du menar. Jag har i och för sig inte varit på SCA Cupen på 6-7 år men senast så var det inte kul att hänga i puben då jag blev både hotad och trakasserad av Sundsvallssupportrar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skarin:
Är tveksam om det nu är puben i B-hallen du menar. Jag har i och för sig inte varit på SCA Cupen på 6-7 år men senast så var det inte kul att hänga i puben då jag blev både hotad och trakasserad av Sundsvallssupportrar.