1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1585248

Sv: SCA cupen 2013
Timrå Icon: Fruktansvärt dyr ja, likväl ett måste om man vill leka med de stora grabbarna. Vilket vi ville men alltså inte klarade till slut. Det som hände var oundvikligt tyvärr, det förstår man så här i efterhand. Satsningarna som gjordes, de "dyra men lyckade", var inte orimliga i perspektivet att man vill tillhöra topp 8. Men för oss var de det, vi hade inte kostymen för det helt enkelt.

Att däremot säga att vi inte heller har kostymen för AS, dvs att vi inte har resurser att husera en (1) spelare med lite kapacitet att producera poäng i AS, det låter jävligt tandlöst. Men så är det kanske.

Svarskommentarer

Sv: SCA cupen 2013
mikenomad: Ja det är förjädra tandlöst. Men det är väl vad man får om några ynka skattebetalare skall stå för kalaset. Det är ju inte Leksand vi bor i.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer