1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1585257

Sv: SCA cupen 2013
mikenomad: Nej. Jag är fortfarande kvar.

Nja. Iofs så kanske du kan visa hur man gör. För du har väl, vad är det, 9 barn nu mera? Du saknar inte blick när det gäller den biten iaf. Du gör det bra.

Svarskommentarer

Sv: SCA cupen 2013
Skarin: Men jag lämnar den här diskussionen nu, vi har det lag vi förtjänar och så mycket mer än att gå och stötta det så gott det går kan man inte göra.

Och du får fortsätta skeda med Nubben. Där blir iaf inga barn gjorda.

Redigerad kommentar


Sv: SCA cupen 2013
Skarin: Ok, tog dig på orden bara. Sorry. Nä, med dig tror jag att jag fortsättningsvis nöjer mig med att prata slalomlegendarer. På sin höjd.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer