Laken: Självklart är det reklambyråns fel att vi åkte ur, vilket lag kan prestera efter en sån töntchock?
Seriöst; En skittöntig, värdelös reklamslogan är en skittöntig, värdelös reklamslogan. Liksom att ett kasst hockeylag är ett kasst hockeylag. Det ena utesluter inte det andra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Seriöst; En skittöntig, värdelös reklamslogan är en skittöntig, värdelös reklamslogan. Liksom att ett kasst hockeylag är ett kasst hockeylag. Det ena utesluter inte det andra.