1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1586319

Sv: Allsvenskan 2013/2014
mikenomad: Billigt och villigt var nog ledorden

Svarskommentarer

Sv: Allsvenskan 2013/2014
Timrå Icon: Visst. Och för att vara lite seriös; jag tror Nubben o co gör den satsning man mäktar med, dvs en minst sagt medioker. Nog hade jag önskat mer storlek på backsidan men frågan är på bekostnad av vad...i vårt läge får vi välja antingen eller. Det jag surar ihop lite över är falsk marknadsföring men kommer det en spetsförstärkning så kan jag släppa det en aning. Den tidigare utlovade spetsförstärkningen kan tilläggas. Att prata play-off med nuvarande lag (vilket som bekant är målsättningen) är inte realistiskt anser jag. En rimligare målsättning vore att landa och bli ett stabilt AS-lag, allt över det är megabonus.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer