1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1586431

Sv: Allsvenskan 2013/2014

Om Almtuna och Asplöven går kräftgång,har jag förhoppningargar om att slippa ett kval...

jobbbigaste säsongen kommer det bli sen klubben bildaddes...i särklass....


Svarskommentarer

Sv: Allsvenskan 2013/2014

kraft: Du har alltså varit med ända från början? Wow... gammal som gatan.

Jag ska inte märka ord utan i sak håller jag förstås med dig. Jag var med under hela den långa vägen tillbaka från 1982 till 2000 och lite i perspektiv kändes det ärligt talat helt nattsvart väldigt ofta där och då. Även om vi faktiskt bara missade minst en playoffplats vid ett enda tillfälle under alla dessa år så var vi aldrig någonsin i närheten av ett avancemang till elitserien. När ska man få uppleva det igen?


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer