Roligt att se att draget och humorn finns kvar på denna sida, degraderingen till trots. Hade förvisso inte väntat mig något annat heller. I vanlig ordning kommer jag att ligga lågt med denna sport långt in på säsongen. Visst följer man laget och resultaten, men det verkliga engagemanget lär inträda först efter att fotbollsäsongen har gått i träda. Förväntar mig ett Timrå IK som får slåss på undre tabellhalvan 2013/2014, dock ej nödvändigtvis i det absoluta bottenträsket. Det allsvenska kontraktet ska väl ändå kunna bärgas, i annat fall blir man allt lite besviken. Come on Tikers, Let's rock!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer