Faktiskt och utan ironi. För så tänker jag mig min hockeyframtid de närmaste åren, att min lust ligger lite i träda. Nu är det nöd som gäller några säsonger. Hoppas att vi överlever i allsvenskan och att sötebrödsdagarna en dag är åter. Jag kan faktiskt känna lite tacksamhet över att öht kunna tänka så.
Roligt är det dock inte men vem fan har sagt att allt ska vara så roligt hela jävla tiden?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Faktiskt och utan ironi. För så tänker jag mig min hockeyframtid de närmaste åren, att min lust ligger lite i träda. Nu är det nöd som gäller några säsonger. Hoppas att vi överlever i allsvenskan och att sötebrödsdagarna en dag är åter. Jag kan faktiskt känna lite tacksamhet över att öht kunna tänka så.
Roligt är det dock inte men vem fan har sagt att allt ska vara så roligt hela jävla tiden?