1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1586870

Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2013-09-13
mikenomad: Vi kanske ses. Glest o fint.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2013-09-13
Hahl Bundy: Det tycker jag vi ska försöka göra, ses alltså. Själv försöker jag se kvällen (och säsongen) som enda lång nostalgitripp tillbaka till 90-talet. När lagen hette Husum, Kiruna, Boden mm och känslan var bakgård. Men skillnaden på glamour är ändå milsvid, idag är det samma mediaintresse kring en grundspelsmatch i AS som det var vid en slutspelsmatch i ES då typ. Lagets matchställ hjälper till att känna 90-talsnostalgin...håller med Rolle på ST, så här såg vi ut under kräftgångstiderna.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer