1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1587106

Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2013-09-13

DJ Hemp:

Stone Island is the shit. :)


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2013-09-13
MrMorris: Jajamensan, har flera Stone Island och en Burberry i samlingen. Vore så jävla skönt att åka på bortamatch och stå och syla rotfrukter på hemmapubliken. "Rot och rot, tillsammans blir vi mos, mosa mosa, en-två-tre-fyr, sido sido hopp!"

Redigerad kommentar


Sv: Timrå IK - VIK Västerås HK 2013-09-13
Jag har svårt för det här "får vi ingen uppmärksamhet för vårt spel så ska vi i alla fall jävlar annamma se till att bli fruktade utanför rinken". Det är samma tänk som får förortskids att bränna bilar och kasta sten på polisen. Linköping har väl såvitt jag vet lika många guld som oss. Så det kanske inte är Ultras som är svaret på gåtan?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer