Jobba(Hylands)Puck: Det vore nästan f ö r bra. Men innan detta är klart så tror jag vi kommer få se en bra utveckling på nämnda spelare. Dom får gärna börja redan nu, absolut absolut.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jobba(Hylands)Puck: Det vore nästan f ö r bra. Men innan detta är klart så tror jag vi kommer få se en bra utveckling på nämnda spelare. Dom får gärna börja redan nu, absolut absolut.
Ikväll. Vi säger så.